Lönen rullar in på konto :)

Hejsan alla söta blogg läsare :)

- Fredag är det idag och jag har inte så mycket att skriva om faktiskt .... mitt livet rullar på som det ska sakta men säkert. Idag har jag jobbat hinner även går ut och käkade middag på restaurangen med syrran min, åt sånt där buffé lite sushi+ kina mat gott var det jag åt skit- mycket går säkert upp 5 kg efter allt äta.....nde :)

- Sen åkte vi vidare till Gränby och shoppat jag kom hem med en sommar linne + svart byxan hade tänkt att har den på mig i morgon om jag nu ska ut på krogen det kommer bli snygg med sexigt högaskor till det där ... Men har liksom svårt /inte bestämma mig än om man ska till korridor-party med nya kompis som jag träffade på white club förut sen vidare till Saluhallen eller ej får ser hur det bli då .

AJa! Iaf. sen satt vi på svensson krogar och små prata och dricker lite Tequila sunrise,  fett mysig att sitter ute tycker jag inte så kallt heller lagom skönt härlig med vår. Nu är jag äntligen hemma det bli en lugn fredag kväll med lite popcorn och film + Bigbrother och små fixa naglarna för min del. 

-Som sagt lönen rullar in på konto men har bokat ihop 3 veckor semester/Bartender kurs i Mallorca Magaluf den 22 juli- 12 Aug så kan inte spendera pengar så mycket heller bli bara spara som gäller, det kommer bli rolig där borta jag känner det redan på mig just nu , men trist för nånting som jag verkligen älskar är ju att spenderar pengar hahahahaha :) pengar och mig går liksom inte ihop...... Nej min kära vänner nu ska jag ta och kollar på film har det så trevlig helg  allihoppa puss puss kram /Angelica










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0