Natt-blogga på G Här :)

Hejsan alla bloggläsare !

- Det var länge sen man blogga här sist. Jag har liksom inte riktig tid, ha full upp med massor extra jobb i Uppsala och skolan och allt pluggande hemma som jag ska hinner med men jag lova att ska börjar blogga lite mer framöver. Iallafall så nu har jag fått nya mobilen av min mor eller henne gamla då fast den sen ser fortfarande nya ut och har även fått tillbaka mitt gamla Nr med :) Äntligen . Fick lånade Felicia mobilen och henne gamla nr ett tag hon är super snäll bättre vänner kan man nog inte hitta och hon har till och med fyller på med pengar åt mig <3 . När vi var och festa på saluhallen i lördags , så nu jävla får jag inte tappa bort mobilen nån-mera.

- Aja! Livet händer inte så mycket förtillfället än bara jobba, sova, äta, plugga sen jobba igen..... Aja ni förstår .
Men idag hinner jag även shoppa efter jobbet. Har köpt den här nattline idag på HM måste säger att den är bästa nattkläder jag har köpt hittils det är så jävla skönt och sova i den nu :) + hittade även vit-klänning- liknade som jag ska har på mig den 1 Mars för då är det avslutning festen för bartender- Bootcamp som jag ska vara med i på White-Club kom dit vet jag :) Nej kära läsare kl är 1.40 så jag borde nog ta och sova om man ska orkar att gå upp kl 6 imorgon , God Natt puss puss kram /Angelica








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0