Fyfan jävla helvete .......Fucking dag !

jävla helvete............fucking dag! Min jätte dyra Gucci väskan med min plånboken och min leg och allt viktiga kort i den + jätte dyra smink ifrån Make Up Store och mina nycklarna med alarm som kosta minst 50000 kr att byta till nya nycklarna  är borta :( fyfan jag ska inte festa på salu ett tag. jag som hade tänkt att festa nu på lördag ihop med söta Felicia  men har ingen leg kvar :(  i morgon måste jag stanna hemma ifrån skolan och  min extra jobbet för att kolla på huset. hur fan kan jag vara så inihelvete dumt i huvudet och lyckas att tappade bort det ??????????  Och hur fan kan det bara försvinner ifrån Saluhallen  ??????? Vem fan hade tagit det ? Och hur lyckas den personen bara ta det så där lätt när det finns folk som jobbar i där i krogen och vakta den ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0