Bootcamp :)

Hejsan alla söta blogg läsare  :)

Förlåt att jag har inte hunnit blogga så mycket på senaste tiden, det beror på att jag håller på att Bootcampa hahahahahahaha :) Det är en tävling som man kan vinna resan till London, Las vegas och Miami och jobbar som bartender , men först då ska man vara med och tävla och vinna och är med bland dom 12 st  :)

- sen tävla man igen mot alla 12 st folk man åka till  Mallorca barskolan å tävla hårt med bar-kurs ???? . sen party grej . Bootcamp-Tävlingen går ut på att man ska göra massor saker på facebook. Det är rolig tycker jag , än så länge som jag pallar med trycket så ;) Men jag är en envis bruden så varför inte fortsätter och tävla på bara.

- Aja iaf. ! i morgon tänker jag åka in till Uppsala och shoppa lite nya kläder och fika, sen på fredag hade jag tänkt att festa på Saluhallen när Dada fife kommer dit hoppas det bli mycket folk och bra fest.  Nej nu ska jag sova kl är redan 3:55 god natt , kram /Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0