En borring och helt ensam kväll !

Hejsan bloggen !

-Måste säga att jag saknar verkligen en fredag-kväll livet med en popcorn skålen och jätte söt katten som ligger i mina knä i soffan och myser + bra film på tv och underbart sällskap bredvid mig i soffan som sitter och  dricker öl. singel livet börjar bli borring nu på riktig , helt jävla ensam känner man finns inte ett piss att göra än bara sitter inne i rummet och glo på ingenting, '

Men aja
fick VG+ på provet idag check, fest-klänningen check, fixat+målar naglarna till rött färg check och äppel-vin , vodka+ champagne köpt är sjukt taggad till förfesten på Clarion Hotel Gillet, och festa loss på Natt@saluhallen i morgon. Hoppas att lördagen bli mycker roligare än den här fredag kvällen , dt får bli min sista fest för år 1211 . Hejdå /Angelica puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0